Korzyści

Korzyści

Dzięki promocji w katalogach:

Więcej... klientów odwiedzi Twoją stronę
Łatwiej... dotrzesz do osób poszukujących firm z konkretnej branży
Celniej... trafisz w grupę docelową
Wyżej... wypozycjonujesz się w Google
Taniej... się reklamujesz, bo płacisz tylko raz

Więcej
Wśród 10 najczęściej odwiedzanych stron internetowych aż 4 to serwisy z katalogami!
(Badanie Megapanel PBI/Gemius: panel.pbi.org.pl/wyniki.php)

Łatwiej
Dotarcie do klientów, którzy nie trafiliby na stronę przez Google, ponieważ wolą szukać firmy w katalogu z podziałem na branże (jak w książce telefonicznej).

Celniej Katalogi branżowe wykluczają przypadkowe wyświetlenia stron

Wyżej Z jednej strony podniesienie pozycji adresu (dla różnych haseł) w Googlach, dzięki linkom w katalogach.
Z drugiej strony katalogi są wysoko plasowane w Google, więc dla niektórych haseł adres katalogu wraz z linkiem do strony klienta wyświetli się w wynikach znacznie wyżej niż bezpośredni link do witryny klienta.

Taniej Płaci się raz, zyskuje – zawsze, bo strona zostaje zarejestrowana na stałe.