Eurobrand w mediach

informacje o EurobrandO nas w mediach

Czy Google ma wpływ na głosowanie w wyborach? - Kalendarz Przygód, 25.10.2015 r.

Praca wirtualna, zysk realny - Franczyza w Polsce, 11.06.2015 r.

Pozycjonowanie stron w internecie – przyszłość dziennikarstwa? - Sadeczanin.info, 3.02.2011 r.

Wybory od strony stron - Dziennik Polski, 11.06.2010 r.

Tusk "kłamcą" w Google - Dziennik Polski, 4.06.2010 r.

Premier Polski padł ofiarą Google Bomb: Donald Tusk = kłamca - Onet.pl, 30.05.2010 r.

Koniec piractwa - ściąganie za darmo - Tygodnik Przegląd, 23.05.2010 (nr 20)

Profiting in Times of Crisis - The Warsaw Voice, 23.02.2009

Czy Małopolska to peryferie public relations? - wywiad z Bartłomiejem Zobkiem, dyrektorem i właścicielem agencji Eurobrand
Dziennik Polski, 10.02.2009

Wizytówki są traktowane po macoszemu - wywiad z Bartłomiejem Zobkiem
- Puls Biznesu, 19.03.2007, s. 21

Nie warto niczego ukrywać - wywiad z Bartłomiejem Zobkiem
- Dziennik Bałtycki, 19.06.2006

Wiśniewski wraca - Tygodnik Przegląd, nr 25/05

Kreowanie wizerunku negocjatora - artykuł w publikacji naukowej: "Negocjacje, wśród jawnych zagrożeń i ukrytych możliwości". Wydawnictwo Rebis, Poznań 2006.
Książka ukazała się z okazji Dni Negocjacji w Poznaniu.