Linki sponsorowane Google AdWords kontra pozycjonowanie • Eurobrand

Google AdWords vs pozycjonowanie

 
Co i kiedy lepsze? Porównaj: Linki sponsorowane Pozycjonowanie
opłaty za każde kliknięcie,
tzw. PPC - czyli pay per click
PPC lub tylko za dzień, w którym strona jest wypozycjonowana
rozliczanie z góry z dołu
średni koszt pozyskania klienta duży - największą część pochłania wynagrodzenie Google mały
promocja mało popularnych słów tania nieco droższa
współczynnik konwersji duży przy wykorzystaniu Google Analytics duży
czas oczekiwania na efekty 1 dzień
(możliwość szybkiego przetestowania skuteczności reklam i słów kluczowych)
minimum kilka tygodni
promocja sezonowa tak nie
słowa kluczowe zgodne z regulaminem Google AdWords dowolne
liczba słów kluczowych nieograniczona ograniczona
możliwość edycji opisu reklamowego dostosowanie opisu (70 znaków) do konkretnego produktu z możliwością testowania najskuteczniejszego opis uniwersalny (155 znaków) dla jednego adresu
ingerencja w stronę nie lub minimalna zazwyczaj niewielka
geolokalizacja duża ograniczona
 

Bezpłatnie doradzimy Państwu, która metoda będzie najbardziej opłacalna i efektywna w Waszym przypadku i kompleksowo przeprowadzimy kampanię promocyjną.

Zapytaj o kampanię dla Ciebie