Referencje od klientów Eurobrand - opinie o firmie, komentarze, polecenia

Referencje

  • Eurobrand od 2005 roku efektywnie pozycjonuje naszą stronę businessdoctors.pl. Dzięki nim jesteśmy widoczni tam, gdzie potencjalni klienci nas poszukują, mogą łatwiej do nas dotrzeć. Możemy być spokojni, że Eurobrand dba o nasz pozytywny wizerunek w Internecie. Dodatkowo ważna jest jakość obsługi - reagowanie na nasze potrzeby w zakresie pozycjonowania, doradzanie i wskazywanie najlepszych rozwiązań.

    Dziękujemy i polecamy.

    dr Joanna Heidtman
    Heidtman & Piasecki


  • Urząd Pracy m. st. Warszawy informuje, że firma Bartłomiej Zobek, ul. Matejki 4, 34-730 Mszana Dolna w terminie 26.11 – 3.12.2016 r. przeszkoliła jedną osobę bezrobotną z zakresu "Marketing internetowy". Szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z zawartą umową i trwało 32 godziny. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny i zostało wysoko ocenione przez uczestnika w anonimowej ankiecie.

    Andrzej Cudak
    Zastępca Dyrektora Urzędu Pracy m. st. Warszawy


  • Jestem bardzo zadowolony z wiedzy, jaka została mi przekazana podczas szkolenia przeprowadzonego przez Pana Bartłomieja Zobka. Podczas szkolenia omawiane są wszystkie kwestie zawarte w skrypcie, który każdy otrzymuje w wersji elektronicznej i papierowej. Pan Bartek chętnie odpowiada na każde pytania, a co najważniejsze jego odpowiedzi są bardzo rzeczowe i profesjonalne. Po ukończeniu szkolenia miałem z Panem Bartłomiejem jeszcze kilka konsultacji online, podczas których omawialiśmy bardziej złożone zagadnienia związane z pozycjonowaniem. Na wszystkie pytania otrzymałem bardzo wartościowe odpowiedzi, dzięki którym mogłem sprawnie pozycjonować swoje serwisy internetowe. Półtora roku po szkoleniu zajmuję czołowe pozycje w wyszukiwarce Google na bardzo konkurencyjne frazy, które mają po 30 tys. wyszukiwań miesięcznie. Szkolenie, jakie posiada w swojej ofercie firma Eurobrand nadaje się zarówno dla osób, które hobbystycznie chcą pozycjonować swoje strony, jaki i dla tych, którzy pragną zarabiać w e-biznesie.

    Konrad Duszyński

    28.07.2015 r., tel. 535 350 427
  • W dniu 19 września 2012 r. na Zlecenie Ministerstwa Środowiska firma Eurobrand zorganizowała oraz przeprowadziła jednodniowe szkolenie z zakresu pozycjonowania stron internetowych, w szczególności optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO). W szkoleniu wzięli udział pracownicy Departamentu Informacji o Środowisku. Szkolenie przeprowadził Pan Bartłomiej Zobek.

    Szkolenie zostało przeprowadzone zgodnie z założeniami umowy oraz z dotrzymaniem określonego terminu. Plan szkolenie oraz merytoryczny zakres materiałów szkoleniowych spotkały się z dużym uznaniem wszystkich uczestników, podkreślających m.in. profesjonalizm i kompetencje trenera. Prowadzący wykazał się ogromnym zaangażowaniem, łatwością w przekazywaniu wiedzy a także nawiązywaniu aktywnego kontaktu z grupą, uczestnicy zyskali wiele cennych informacji przydatnych do dalszej pracy zawodowej.

    Praktyczne przedstawienie zagadnień w oparciu o zajęcia warsztatowe były dużym atutem szkolenia i prowadzącego. Rekomenduję współpracę z Panem Bartłomiejem Zobkiem.

    Z poważaniem

    Karolina Kulicka
    Dyrektor Departamentu Informacji o Środowisku
    Ministerstwo Środowiska


  • Parę miesięcy temu uczestniczyłam w kursie SEO prowadzonym przez Bartka Zobka z Eurobrand. Szkolenie, ciężka praca, profesjonalne wsparcie oraz konkretne rady w temacie SEO przyniosły zaskakujące efekty. I tak, ostanio w zaledwie trzy dni udało mi się wyprowadzić na pierwsze pozycje jedna starą zasiedziałą stronę :)

    Kurs SEO Bartka i rady które wałkuję w kółko od tygodni na pewno zdały egzamin. Teraz dużo łatwiej i przyjemniej poszerzam wiedzę w temacie SEO, a moje projekty nabierają wartości dla wszechmogącego Google :) Dzięki Bartek!

    Dorota Jabłońska


  • W lipcu 2011 r. Agencja Eurobrand przeprowadziła na zlecenie Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Słupsku 5-dniowy kurs pozycjonowania dla 10 osób - uczestników projektu "Droga ku przyszłości - dodatkowe zajęcia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych". Kurs obejmował m.in. podstawy SEO, jak też pozycjonowanie w mapach Google oraz prowadzenie kampanii AdWords. Ponadto Eurobrand odpowiadał za całą logistykę kursu, transport, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację czasu wolnego i zajęcia integracyjne.

    Poziom merytoryczny i przebieg szkoleń oraz cały pobyt został bardzo wysoko oceniony przez uczestników kursu. Tym samym z przyjemnością możemy polecić innym szkolenia Eurobrand.

    Beata Sławkowska-Domurad
    Dyrektor Działu Rozwoju Regionalnego
    PARR SA w Słupsku


  • Niedawno miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu z pozycjonowania, prowadzonym przez Pana Bartłomieja Zobka i muszę przyznać - jestem bardzo pozytywnie zaskoczony z efektów, jakie udało mi się uzyskać. Nie żałuję ani jednej wydanej złotówki, szkolenie było konkretne i na temat. Polecam!

    Piotr Olik


  • Jesteśmy firmą deweloperską z Krakowa, dotarcie do klientów to jedno z naszych głównych zadań, podjedliśmy decyzję o zintensyfikowaniu promocji naszej firmy w Internecie, szkolenie z pozycjonowania stron internetowych przeprowadziła dla nas Agencja Promocji Internetowej Eurobrand.
    Już pierwsze szkolenie pozwoliło nam zoptymalizować stronę pod kątem pożądanych przez nas słów kluczowych i ta pojawiła się w Google na odległych pozycjach, ale na dokładnie wybrane frazy. Postępując dalej zgodnie z wiedzą przekazaną nam przez Pana Bartłomieja Zobka, uzyskaliśmy bardzo dobre efekty w zaskakująco krótkim czasie.

    Zadowoleni z wyników pierwszego szkolenia zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy i szkolenia z zakresu samodzielnego planowania i prowadzenia kampanii reklamowej Adwords i innych tematów związanych z promocją wizerunku w Internecie. Po każdym z odbytych szkoleń mogliśmy liczyć na wsparcie techniczne ze strony prowadzącego.

    Szkolenia prowadzone przez Eurobrand charakteryzuje profesjonalizm i rzetelność, polecamy usługi Agencji Eurobrand wszystkim, którzy sami chcą zadbać o swój wizerunek w Internecie.

    Grażyna Kruczkowska
    członek zarządu
    Inwest-Dom Development


  • Pragnę wyrazić swoje zadowolenie z dotychczasowej współpracy firmie Eurobrand, która przeprowadziła szkolenie w zakresie pozycjonowania stron oraz optymalizacji kampanii AdWords w naszej firmie. Niedosyt literatury na temat pozycjonowania, a zwłaszcza chęć szybkiego działania sprawiły, że zdecydowałam się na podjęcie szkolenia. Zniechęcona wysokimi kosztami za usługi pozycjonowania, postanowiłam spróbować własnych sił. Spośród wielu ofert wybrałam Eurobrand i nie zawiodłam się, gdyż właśnie z pomocą tej firmy pokonałam wszystkie trudności, a efekty wprawiły mnie w podziw. Zdobyta w trakcie szkolenia wiedza zaowocowała znacznym wzrostem pozycji naszej firmowej strony.

    Pan Bartłomiej Zobek to wspaniały edukator, posiadający nie tylko dużą wiedzę i umiejętności, ale przede wszystkim ogromny dar przekazywania, za co szczególnie go cenię, zwłaszcza, że z dziedziną pozycjonowania zetknęłam się po raz pierwszy.

    Doświadczenie dotyczące współpracy pozwala mi zarekomendować firmą Eurobrand jako solidnego i profesjonalnego specjalisty od SEO, pozycjonowania jak również szkoleń w tym zakresie.

    Gorąco polecam

    Pełnomocnik firmy,
    Mackostal
    Bogusława Macko


  • Firma Eurobrand przeprowadziła w 2011 roku dla naszej kadry szkolenie z pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce w Google. Zarówno obsługę zamówionej usługi, jak i samo szkolenie oceniamy pozytywnie.

    Warte podkreślenia są przede wszystkim następujące elementy:

    • szybka reakcja na zgłoszenie, sprawna obsługa
    • specjaliści IT posiadający fachową wiedzę i doświadczenie
    • kompleksowe usługi z możliwością weryfikacji wprowadzonych na stronę zmian
    • krótki czas oczekiwania na szkolenie
    • elastyczność i ukierunkowanie działań na potrzeby naszej firmy (wybór tematyki szkolenia, forma płatności itp.)

    Polecam Eurobrand jako godnego partnera biznesowego dla firm i instytucji.

    Piotr Popławski
    Prezes Zarządu
    Support Online Sp. z o.o.


  • Polecam Firmę EUROBRAND wszystkim, którzy szukają profesjonalnej pomocy w zakresie tworzenia i administrowania stronami internetowymi.

    Firma to oferuje ogromne doświadczenie w dziedzinie pozycjonowania i rzetelne informacje oraz przemiłą atmosferę w trakcie szkolenia. Efekt – najwyższe miejsce w wyszukiwarkach internetowych.

    Justyna Kastelik
    Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

  • Szkolenie przeprowadzone przez Pana Bartłomieja Zobka dla naszej firmy pozwoliło nam lepiej zrozumieć zagadnienie pozycjonowania się w wyszukiwarkach. Dzięki zmianom wprowadzonym po szkoleniu na naszej stronie zanotowaliśmy wzrost odwiedzin z wyszukiwarek. Szkolenie przeprowadzone zostało profesjonalnie, z zaznaczeniem najważniejszych kwestii i wytłumaczeniem, jakie zmiany powinny być kluczowe, aby strona lepiej indeksowała się w Google.

    Wojciech Pawlik
    morele.net

  • Net4car to nowa firma zajmująca się finansowaniem zakupu samochodów i maszyn. Z założenia naszym jedynym sposobem na pozyskiwania klientów ma być nasza pozycja w internecie. Realizujemy to poprzez funkcjonalną i nowoczesną stronę www oraz reklamę. Oczywistym od początku było, że bardzo ważnym, o ile nie najważniejszym sposobem promocji będzie pozycjonowanie.

    Do wyboru firmy, która pomogłaby nam w tym newralgicznym aspekcie podszedłem z dużą ostrożnością. Zdecydowałem się na Eurobrand. Przekonało mnie to, że Pan Bartłomiej rozpoznawszy nasze potrzeby zaproponował mi nie zlecenie mu pozycjonowania, ale szkolenie i wsparcie w tym niełatwym zadaniu.

    Współpraca ta zaowocowała wejściem do TOP 10 Google po wielu frazach zw. z naszą działalnością. Perłą w koronie jest fraza "kredyt samochodowy" określająca podstawowy zakres naszej oferty. Polecam współpracę z Eurobrand każdemu wymagającemu klientowi.

    Marcin Szymański
    net4car


  • Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą tłumików i układów wydechowych w Internecie. W 2010 roku zdecydowaliśmy się podnieść swoje kwalifikacje i umiejętności dotyczące prowadzenia naszego sklepu internetowego. Spośród wielu ofert wybraliśmy firmę Eurobrand z powodu jej atrakcyjności, elastyczności i przystępnej ceny.

    Firma nie zawiodła naszych oczekiwań, co poskutkowało umocnieniem naszej pozycji w ścisłej czołówce firm sprzedających układy wydechowe w sieci. Szkolenie zostało dostosowane do naszych potrzeb i oczekiwań, co pozwoliło nam na znaczne poszerzenie praktycznej wiedzy na temat pozycjonowania stron internetowych.

    Rafał Pyszny
    Specjalista ds. Eksportu
    WebAutoService


  • Nazywam się Rafał Wieteska i jestem właścicielem firmy NETImage zajmującej się reklamą w internecie, w tym pozycjonowaniem stron internetowych. Szkolenie z pozycjonowania odbyłem w firmie Eurobrand w grudniu 2009 roku. Byłem i jestem nadal bardzo pozytywnie zaskoczony elastycznością i podejściem do klienta firmy Eurobrand i pana Barłomieja Zobka. Szkolenie z pozycjonowania zostało przygotowane indywidualnie pod moje potrzeby i zostało przeprowadzone rzetelnie, uczciwie i fachowo. Mało tego Pana Batłomieja Zobka nie zniechęcił nawet fakt, że szkoli potencjalnego konkurenta :) Do dziś pozostajemy w kontakcie i zawsze mogę liczyć na wsparcie firmy Eurobrand.

    Szczerze polecam.

    Rafał Wieteska
    NETImage

  • EUROBRAND zrealizował w roku 2010 szkolenie na zlecenie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie na podstawie wniosku złożonego przez osobę bezrobotną. Szkolenie miało na celu uzyskanie nowych umiejętności przez osobę bezrobotną, zarejestrowaną w tutejszym Urzędzie.

    Wyżej wymieniona instytucja szkoleniowa zrealizowała w 2010 r. na podstawie zawartej umowy szkoleniowej nr OZ-BK-272-96/Ii/2010/Szkol./Ind. W terminie 16 czerwca do 20 czerwca 2010 r. szkolenie w zakresie „Pozycjonowanie stron www”.

    EUROBRAND zapewnił bardzo dobrze wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, wzorową organizację oraz odpowiednie warunki lokalowe i sprzętowe, niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia zleconego przez Grodzki Urząd Pracy w Krakowie. Szkolenie przeprowadzono z należytą starannością, uwzględniając zgodność z programem i harmonogramem zajęć.

    Pozytywne wyniki przeprowadzonej ankiety uczestnika szkolenia dowodzą, że szkolenie przeprowadzono bez zastrzeżeń zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.

    Z-CA DYREKTORA
    ds. Rynku Pracy
    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    Waldemar Jakubas
  • Dzięki usłudze pozycjonowania stron internetowych dostarczanej przez firmę Eurobrand nasza strona Internetowa znajduje się zawsze w pierwszej trójce wyników wyszukiwania w serwisie Google wg słów kluczowych, które są dla nas istotne.

    Panowie z firmy Eurobrand potrafią również w zrozumiały dla laika sposób wyjasnić niuanse skomplikowanej technologii informatycznej. Cenimy ich również za elastyczność i umiejętność dostosowywania rozwiązań do potrzeb klienta.

    Z przyjemnością i pełnym przekonaniem polecamy usługi firmy Eurobrand.

    BodyTime Kraków
  • W maju 2009 roku wziąłem udział w organizowanym przez Eurobrand szkoleniu z pozycjonowania stron internetowych. O merytorycznej wartości omawianych rozwiązań nie muszę pisać, bo doskonale bronią się na rynku, na co wskazuje lista klientów agencji.

    Wart uwagi jest przystępny sposób, w jaki przekazywana była wiedza przez prowadzącego Bartłomieja Zobka. Dla mnie miało to niebagatelne znaczenie, jako że było to moje pierwsze doświadczenie z podstawowymi zasadami pozycjonowania, opisywanymi w czasie szkolenia.

    Jakub Müller
    dziennikarz
    "Marketing przy Kawie"


  • Do szkolenia z pozycjonowania przystąpiliśmy jako firma z kilkuletnim doświadczeniem w branży SEO. Pomimo tego szkolenie Eurobrand pozwoliło nam zapoznać się z innymi szkołami i metodami pozycjonowania oraz rzucić nowe światło na znane wcześniej zagadnienia. Wyjaśniło przyczynę niektórych (czasem zaskakujących) właściwości Google.

    Co ważne - omawiane zagadnienia były podparte zarówno teorią jak i testami przeprowadzonymi przez Eurobrand.

    Szkolenia Agencji Eurobrand możemy więc śmiało polecić zaawansowanym pozycjonerom, a dzięki przystępnej formie - również tym początkującym.

    Pełnomocnik firmy
    Jarosław Fabijański
    Globnet


  • Z przyjemnością polecamy usługi szkoleniowe Agencji Eurobrand wszystkim tym, którzy chcą poznać tajniki pozycjonowania stron w Google. Efekty takiego szkolenia są widoczne już po paru tygodniach.

    W szczególności polecamy moduły dodatkowe, takie jak „Skuteczne techniki kontrowersyjne” i „Zagrożenia”, ukazujące inne, ciekawe i ważne aspekty pozycjonowania, na temat których trudno uzyskać kompleksową wiedzę w alternatywny sposób.

    Dużym atutem firmy Eurobrand, a równocześnie ważną korzyścią dla klienta jest bezpłatne doradztwo SEO, jakie firma oferuje po zakończeniu szkolenia.

    Leonard Pociask
    Kierownik ds. systemów informatycznych
    Jakar


  • W związku z posiadaniem licznej puli serwisów internetowych wybraliśmy rzetelną i w pełni kompetentną firmę organizującą szkolenia SEO, aby móc samodzielnie i przede wszystkim skutecznie pozycjonować swoje strony.

    Cechą charakterystyczną szkolenia w Eurobrand była zarówno wysoka komunikatywność prowadzącego jak i jego szeroka specjalistyczna wiedza połączona z gotowością do odpowiadania na najtrudniejsze pytania.

    Na uwagę zasługuje również wieloaspektowe przedstawienie metod SEO, zarówno pod kątem łatwości stosowania i efektywności, jak i odniesienia do regulaminu Google.

    Z przyjemnością polecamy szkolenia Eurobrand wszystkim, którzy chcą samodzielnie pozycjonować swoje strony.

    Prezes Zarządu
    Michał Gorajek
    Sport24.pl


  • Szkolenie z pozycjonowania i wizerunku firmy w Internecie przeprowadzone dla nas w 2008 r. przez Agencję Eurobrand charakteryzowało kompleksowe podejście do tematu i ukazanie pełnego przekroju zagadnień promocji w Internecie. Najcenniejszym dla nas był fakt, że mimo fachowych, teoretycznych ram szkolenia, zdominowały go zdecydowanie informacje praktyczne. Ważnym i wymiernym aspektem było również omawianie różnych metod promocji (a w szczególności pozycjonowania) w odniesieniu do naszej strony www.

    Wiedza wyniesiona ze szkolenia pozwala nam dziś skutecznie rozwijać i promować w Niemczech specjalistyczny sklep oferujący samochodowe części zamienne w Internecie. Cennym przy tym wsparciem są materiały dydaktyczne otrzymane podczas szkolenia.

    Owocną współpracę z Eurobrand w zakresie SEO i SEM kontynuujemy do dziś.

    Dariusz Wasiak
    Q-Parts24


  • Moja firma współpracuje z Agencją Eurobrand od 2004 roku. Przedmiotem współpracy jest doradztwo z zakresu pozycjonowania i marketingu internetowego.

    Analizy i wnioski przekazywane przez Eurobrand wykorzystujemy podczas tworzenia i pozycjonowania stron klientów, jak również prowadząc kampanie promujące Interial. Cenię fachowość porad Eurobrand i ich aktualność wobec wciąż zmieniających się zasad mechanizmów pozycjonowania jak i trendów w zachowaniach konsumentów w Internecie.

    W związku z charakterem mojej pracy oraz życiem prywatnym nie zawsze mam możliwość odbycia konsultacji w bezpośrednim spotkaniu ze specjalistami Eurobrand. Tutaj niezawodnym środkiem okazują się telekonferencje dające dużą wygodę pracy i niezależność, co również bardzo chwalimy sobie we współpracy z Eurobrand.

    Dlatego polecamy Eurobrand nie tylko jako wiodących specjalistów w swojej dziedzinie, ale również elastycznych na potrzeby klienta.

    Dyrektor
    Jacek Szynalik
    ENITEO


  • Współpracujemy z Eurobrand od 2007 roku, zaczynając od kilku, a aktualnie oddając w ich ręce ponad 50 fraz, z różnych branż i dla 10 różnych stron internetowych.

    To, co wyróżnia zespół Eurobrand to elastyczność - wcześniej bardzo często spotykaliśmy się z odmową pozycjonowania niektórych słów kluczowych, lub dziesięciokrotnie wyższymi cenami ze względu na kontrowersyjne (i bardzo oblegane) słowa kluczowe.

    Dla Eurobrand nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki tej współpracy uświadomiliśmy sobie, że pozycjonowanie to nie magiczna sztuka pozycjonerów, ale efekt sprawnego działania całego zespołu - nie tylko firmy pozycjonerskiej, ale także systematycznej współpracy zleceniodawcy.

    W przeciwieństwie do wielu innych firm, Eurobrand pozycjonuje w sposób bezpieczny, dzięki czemu nasze serwisy systematycznie pną się na Google'owy szczyt osiągając najwyższe pozycje już w kilka miesięcy i stabilnie się na nich utrzymując - bez ryzyka zbanowania domeny czy nagłego spadku. Jednocześnie cena pozycjonowania jest rozsądna, dzięki czemu obserwujemy stały wzrost współczynnika konwersji z linków organicznych.

    Polecam!

    Jacek Stempin
    Dyrektor Generalny
    Intymnosc.pl


  • Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku współpracował w 2009 r. z firmą Eurobrand w Mszanie Dolnej. Przedmiotem współpracy było szkolenie: „Pozycjonowanie stron w Google”, które odbyło się w terminie 29.06.2009 r. – 30.06.2009 r. Zakres tematyczny zajęć i sposób ich przeprowadzenia podniósł kwalifikacje osoby bezrobotnej, zwiększając jej szanse na rynku pracy.

    Z-ca Dyrektora
    Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku

    Ewa Dąbrowska
  • Jakiś czas temu skorzystałem ze szkolenia firmy EUROBRAND i myślę że było rzeczowe i konkretne. Informacje w nim zawarte przydatne, praktyczne, teoretyczne etc. IMO dobre szkolenie.

    Prowadzone było ciekawie, trwało to ok 6-7h i nie nudziło mnie, co jest nie lada wyczynem.

    Otrzymałem skrypcik z wiedzą zawartą na szkoleniu, w wersji papierkowej i cyfrowej.

    Michał Marczyk
    Forus SC


  • Szkolenie z pozycjonowania stron, w jakim wziąłem udział w 2009 roku, było przez Bartłomieja Zobka z firmy Eurobrand przeprowadzone fachowo i kompetentnie.

    Dostarczyło mi ono wielu cennych wiadomości dotyczących funkcjonowania internetu, przeglądarki Google i praktyk stosowanych przez twórców stron www.

    Przemysław Trębacz
    TVP Kraków