PROMOCJA na linki sponsorowane Google AdWords - kampanie PPC SEM • Kraków, Katowice, Wrocław, Warszawa, Gdańsk

Linki sponsorowaneLinki sponsorowane Google AdWords

Linki sponsorowane w Google
Linki sponsorowane^

 

Aktualne promocje na linki sponsorowane dla nowych klientów:

- zarządzanie kampanią - pierwszy miesiąc GRATIS!

- oraz 250 zł w prezencie (tzw. kupon Google AdWords) przy wpłacie min. 1000 zł netto,
 

linki sponsorowane - certyfikat Google

To co nas wyróżnia na rynku:

- jasne reguły gry - mają Państwo wgląd w realne ceny kliknięć w linki i wpływ na ich wysokość,

- dyspozycyjność i szybki czas reakcji - kampanię AdWords możemy zainicjować jeszcze w dniu pierwszego kontaktu klienta, a na jego życzenie w dowolnym momencie zmniejszamy dzienny budżet na linki (jeśli klient ma za dużo zleceń) lub intensyfikujemy działania (jeśli danego dnia ma nadpodaż); odbieramy telefony nawet w sobotę popołudniu,

- pobieramy stałą wynegocjowaną prowizję (już od 9%) od budżetu przeznaczonego na kampanię (firmy, które nie ujawniają swojej prowizji zazwyczaj ustanawiają ją na poziomie 30-50%),

- jako jedna z pierwszych firm w Polsce oferujemy również rozliczanie konwersji*, czyli pobieranie wynagrodzenia dopiero wtedy, gdy klient sprzeda produkt/usługę.
 

Za co odpowiadamy?

- stworzenie kampanii, dobranie najefektywniejszych słów kluczowych i tekstów reklam,
- śledzenie kampanii, analiza zaawansowanych statystyk Google Analytics (w tym skuteczności słów kluczowych, reklam, konwersji* itd.),
- optymalizacja słów kluczowych, stawek za kliknięcie, reklam tekstowych i innych elementów kampanii,
- podstawowe doradztwo z zakresu funkcjonalności strony (w celu zwiększenia konwersji*),
- śledzenie poczynań konkurentów,
- raportowanie.

*o konwersji mówimy wtedy, gdy internauta dokona pożądanej akcji, np. zakupu, rejestracji czy wysłania formularza. Prowadzimy kampanie, gdzie celem jest wysoka konwersja przy niskim koszcie.

Linki sponsorowane - podobnie jak pozycjonowanie - pozwalają na osiągnięcie bardzo wysokiej pozycji w Google. Obie metody wchodzą w skład marketingu internetowego zwanego SEM.

Sprawdź różnice między kampanią PPC (linki sponsorowane) a pozycjonowaniem.

 

Zapytaj nas o ofertę linków dla Ciebie lub umów się na spotkanie z nami w jednym z następujących miast: Kraków, Wrocław, Katowice, Warszawa, Gdańsk.

Lub zadzwoń: 509 708 424